محسن بیاتی‌نیا گفت: بازی در مقابل پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند حضورمان در لیگ برتر را تضمین کند.

مهاجم تیم گسترش فولاد: روحیه پرسپولیسی ها تاثیری در بازی نداردمهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انگیزه بازیکنان و کادر فنی گسترش باعث می‌شود که با کسب سه امتیاز این بازی دور از دسترس نباشد و بتوانیم از  این طریق در لیگ برتر بمانیم.

وی با اشاره به شرایط روحی تیم پرسپولیس اظهار داشت: مطمئنا به خاطر حضور تماشاگران پرسپولیس و انگیزه بالای بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرایط این تیم بسیار خوب است و این مسئله باعث میشود بازی سختی داشته باشیم.

بیاتی نیا در ادامه با اشاره به حضور صد هزار هوادار پرسپولیس در بازی‌های آسیایی این تیم گفت: این موضوع باعث  افتخار کل فوتبال ایران در آسیا است و  امیدوارم شرایطی پیش آید که در تمام بازی‌های لیگ برتر هم شاهد این شور و هیجان باشیم.

مهاجم تیم گسترش فولاد ابراز داشت: امتیازهای در انتهای جدول باعث شده بازی‌های نزدیکی از خود به نمایش بگذارند و رقابت سخت شود.

بیاتی نیا در پایان گفت: مطمئنا هواداران خونگرم و فوتبالدوست تبریزی همان طور که بازی‌های گذشته تیم گسترش را تنها نگذاشتند در این بازی نیز به کمک آمده‌ها و ما را یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار