دبیری: جلسه امروز، به ماندن یا نماندن کی روش ربطی ندارد/صحبت های وزیر به خودش مربوط است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز میان کفاشیان و کی روش فقط برای هماهنگی بیشتر با سرمربی تیم ملی است و ربطی به ماندن یا نماندن وی ندارد.

دبیری: جلسه امروز، به ماندن یا نماندن کی روش ربطی ندارد/صحبت های وزیر به خودش مربوط استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شهرام دبیری در گفتگو با رادیو جوان درباره وضعیت کی روی اظهار داشت: جلسه امروز کی روش با کفاشیان جلسه تصمیم گیری نیست چرا که از قبل درباره او تصمیم گرفته شده و این جلسه برای هماهنگی با سرمربی تیم ملی است، شاید او بخواهد واکنشی به صحبت های اخیر نشان بدهد، اینکه وزیر ورزش هم چه گفته است به ما مربوط نیست ما تصمیم خود را گرفته ایم و اینکه وزیر چه گفته و کی روش قصد دارد چه واکنشی نشان بدهد به ما ربطی ندارد.
 
وی بیان کرد: در جلسه اخیر هیات رئیسه هم درباره کی روش صحبت نکردیم و همه حرف ها مطرح شده و کی روش باید کارش را انجام بدهد، وزیر هم اگر چیزی گفته نظر شخصی‌اش بوده است.
 
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: شاید اختلافاتی میان کی روش و وزیر ورزش باشد، اما تصمیم گیرنده در این ماجرا هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال است و ما تصمیم می گیریم.
 
دبیری افزود: کی روش در جلسات اخیر فقط پشتیبانی می خواست، او در جلسه قبلی توضیحاتی را به ما ارائه داد و پاسخ های لازم را ارائه نمود و حتی خواستار جلسات متعدد نیز شد تا درباره کارهایش به هیات رئیسه گزارش بدهد.
 
وی عنوان کرد: موافقت خود را درباره تصمیم کفاشیان و کی روش در خصوص انتخاب مدیر تیم و دستیار ایرانی اعلام کردیم و گفتیم که هر تصمیم که بگیرند ما نیز می پذیریم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دبیری ، کی روش ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار