کی‌روش در نشست خبری پس از جلسه با کفاشیان:

دنبال حرف‌های وزیر ورزش نبودم و بازی‌های اروپایی را پیگیری می‌کردم/تا دوشنبه فهرست 50 نفره را اعلام می‌کنم

سرمربی تیم ملی گفت: در جلسه امروز ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

دنبال حرف‌های وزیر ورزش نبودم بازی‌های اروپایی را پیگیری می‌کردم/تا دوشنبه فهرست 50 نفره را اعلام می‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: قبل از هر چیز از حضور شما تشکر می‌کنم همانطور که حسینی و پیروانی توضیح دادند ما جلساتی داشتیم و من از سوء تفاهماتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنم چون فکر می‌کردم بعد از جلسه با کفاشیان لزومی برای صحبت کردن من نباشد و ایشان همه مطالب را گفتند و به همین خاطر بار دیگر عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی افزود: در جلسه امروز درباره مباحث مختلفی بحث صورت گرفت و ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و ما دومین کمپ در خرداد ماه داریم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

کی‌روش افزود: ما به بازیکنان جوان و جدید این فرصت را می‌دهیم که بازی خود را به نمایش بگذارند و به تیم ملی بیایند و اطمینان می‌دهم بعد از اعلام اسامی برای همه سورپرایزهای زیادی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: بعد از هفته اول ماه ژوئن ما کمپ دوم را آغاز می‌کنیم و تقریبا می‌توانم بگویم که کمپ ما در استانبول است و بازی ما در 11 ژوئن در تاشکند در ازبکستان قطعی است سعی می‌کنیم که با تیم ژاپن بازی دوستانه‌ای نیز برگزار کنیم.

*درهای تیم ملی به روی مربیان ایرانی باز است/تمایل داریم در مهر ماه با ژاپن بازی کنیم

وی بیان کرد: من همه بازی‌ها را با دقت دیده‌ام و همه بازیکنان را با دقت زیر نظر دارم و از دستیاران خود خواسته‌ام که بازیهای تیم ملی را رصد کنند حتی یکی از دوستان نزدیک من فیلم بازی‌های لیگ برتر را جمع‌آوری کرده و در اختیار من گذاشته و من با تمام دقت را بازیکنان را زیر نظر  گرفتم و هیچ وقت از بازیهای لیگ دور نبودم.

وی افزود: اطمینان داریم هفته آینده با اعلام فهرست جدید کار خوبی انجام دهیم و ما باید فهرست اولیه که شامل 50 بازیکن است تا روز دوشنبه هفته جاری در اختیار AFC قرار دهیم که این از اختیارات AFC است و لیست نهایی را بعدا اعلام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: درهای تیم ملی به روی تمامی مربیان و پیشکسوتان فوتبال باز است و هر وقت این افراد دلشان بخواهد می‌توانند در اردوهای حضور داشته باشند و به ما نیز کمک بکنند.

سرمربی تیم ملی درخصوص صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان افزود: در هفته‌ای که گذشت تمام فکر و ذهنم دنبال کردن بازی‌های رئال یوونتوس بارسلونا و بایرن مونیخ بود و باید بگویم دنبال چیز دیگر نبودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرم کروش بهترین مربی برای تیم ملی است ما قبلا مربی داخلی داشتیم چه گلی به سر تیم زدن که حالا با کروش لجبازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
ای کاش گودرزی یک ذره ا زشهامت و دانش و راست گویی کی روش را داشت.
Iran (Islamic Republic of)
مينا
۰۷:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اين كي روش هم پررو شده ها
ببين آقا ايشون وزير اين مملكته و شما يك بيگانه.
نتايجتون هم كه درخشان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای کی روش فکر میکنن کارفرما هستن خیلی تند میرن در حالی که ایشان حقوق بگیر فدراسیون هستند و فقط باید بگن چشم نه حرف اضافی.انگار قحطی مربیه ایشون رو آوردن..
آخرین اخبار