منتظرالمهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛

افتتاح اولین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران در اسفند ماه به صورت موقت افتتاح شد، گفت: این مرکز فردا با حضور قالیباف به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری با حضور قالیباف افتتاح می‌شود
مصطفی منتظرالمهدی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌ با اشاره به فراهم کردن مکان مناسب جهت خدمات رسانی به بازنشستگان شهرداری تهران، گفت: اولین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان 20 اردیبهشت ماه با حضور شهردار تهران و گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار می کند. 
وی ادامه داد: این مرکز با 350 متر مربع مساحت با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و جهت پاسخ به نیاز‌های بازنشستگان کشور است و جایگزین ستاد تکریم شهرداری می‌شود.
 
منتظرالمهدی تصریح کرد: از جمله امکانات و تجهیزات موجود در این مجموعه دستگاه آنلاین صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی است تا شهروندان بازنشسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن از امکانات این مرکز برخوردار شوند. 

مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به نشست شهردار تهران با مدیران ارشد و شهرداران سابق تهران ، افزود: فردا 20 اردیبهشت 130 تن از مدیران ارشد مناطق، معاونان و شهرداران سابق شهرداری تهران با شهردار تهران دیدار خواهند کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار