شهردار تهران گفت: باغ دامپزشکی توسط شهرداری تهران تملک شده و این باغ و درب این باغ 13 بدر سال 95 به روی مردم باز می‌شود.

باغ دامپزشکی سال 95 به روی مردم باز می‌شودبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم افتتاح اولین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران که امروز(یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهری در ساختمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه باغ دامپزشکی که در منطقه 11 واقع شده به تملک شهرداری تهران درآمده است، اظهار کرد: شهرداری تهران هزینه ساخت این باغ را تقبل کرده و این باغ و درب این باغ 13 بدر سال 95 به روی مردم باز می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان بازنشستگی باید با هر گرایش و سلیقه‌ای کنار بیاید، زیرا مهمترین مسئله در امر خدمت رسانی به مردم، انجام وظیفه درست و احترام گذاشتن به آن‌ها است.

شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران با یک روحیه انقلابی در راستای خدمت رسانی به شهروندان تلاش می‌کند، تصریح کرد: خدمات رسانی به بازنشستگان باید با سرعت و دقت انجام پذیرد، زیرا این امر می‌تواند یک ارزش برای بازنشستگان به شمار آید.

قالیباف تاکید کرد: سازمان بازنشستگی هرگز نباید از مشورت و استفاده از تجربه بازنشستگان غافل شود بلکه باید برای اداره امور به انتقادات آن‌ها گوش دهد و سازمان خود را در کنار سلامت و پایداری پیش ببرد.

وی ادامه داد: سازمان بازنشستگی هرگز نباید پختگی در کار را فراموش کند به این منظور که اگر پختگی نباشد، روحیه جهادی نیز از بین می‌رود، به این منظور که انسان مهمترین عنصر در تمام صحنه‌های زندگی است.

قالیباف با بیان اینکه شهرداری تهران به دنبال پول و مد گرایی نیست، یادآور شد: شهرداری به دنبال احترام گذاشتن به کرامت انسانی است، زیرا خود را به عنوان یک خادم به جامعه معرفی کرده است.

شهردار تهران گفت: انسانیت و کرامت انسان‌ها در مسیر فرهنگ اهل بیت و فرهنگ قرآنی است و نباید از توجه به انسان‌ها که یک سرمایه برای تمام سازمان‌ها هستند، غافل شویم.

قالیباف اضافه کرد: توجه به کارکنان و کارمندان مهمترین وظیفه یک سازمان است، به این منظور که آن‌ها نیازمند محبت هستند و اساسی ترین رکن در کار، خوش رویی و در پله آخر، بحث مالی است.

وی تاکید کرد: عدالتی که در آن کرامت نباشد، عدالت نیست، ما باید طوری زندگی کنیم که در آیند حسرت گذشته‌مان را نخوریم و کیان خود را از دست ندهیم.

قالیباف در پایان تصریح کرد: امروزه در شهرداری بیش از همیشه نیازمند همکاری و محبت هستیم و باید با ارتباط برقرار کردن بین مردم و کارکنان، سرمایه‌های انسانی خود را که یک ضرورت است، حفظ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قالیباف ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار