سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری گفت: آن وقتی که آمدم تراکتور در جایگاه پنجم رده‌بندی بود و 6 امتیاز با صدر جدول اختلاف داشت اما الان در بازی‌های آخر برای قهرمانی می‌جنگیم.

ما 180 دقیقه تا قهرمانی فاصله داریم/ دنبال حاشیه نباشیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تونی اولیویرا در ادامه عنوان کرد: تیمهای دیگر از ما خیلی قو‌ی‌تر هستند آنها امکاناتشان بیشتر از ما است اما ما 180 دقیقه تا قهرمانی فاصله داریم نود دقیقه اول با استقلال تیمی که همیشه قوی بوده است اما این باعث نمی‌شود روحیه ما از بین برود چرا که ما یک شانس کوچک داریم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم کاری به دیگر تیم‌ها نداریم اما تیم‌هایی نفت و سپاهان بازی‌های آسانتری نسبت به ما دارند و حریفانشان راحت‌تر هستند ما با بضاعتی که داشتیم توانستیم تیم را به صدر جدول برسانیم ما در یک پست 3 بازیکن داشتیم و بر این اساس نمی‌توانستیم سیستم را تغییر دهیم دفاع چپ نداریم در این پست بازیکنان یا محروم یا مصدوم هستند این مهم است که تراکتورسازی 2 بازی برای قهرمانی در پیش دارد باید بجنگیم تا قهرمان شویم.

وی در مورد وضعیت حبیب گردانی بیان کرد: وی در کلینیک باشگاه گسترش فولاد تحت درمان است گردانی کارت قرمز دارد و نمی‌تواند بازی کند دنبال حاشیه نباشید و به در اشتباهی نزنید.

وی در مورد وضعیت تیم تراکتورسازی گفت: وقتی به باشگاه تراکتورسازی آمدم این تیم از لحاظ فنی ضعیف بود و در جایگاه نامناسبی در جدول رده‌بندی قرار داشت اما به تدریج توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ باشیم.

اولیویرا در مورد اینکه اگر تیمش قهرمان نشود از تراکتورسازی می‌رود یا نه عنوان کرد: شما به فولاد نگاه کنید 4 بازیکن خارجی خوب دارد. بازیکنان ایران نسبت به تیم‌های حوزه خلیج فارس بهتر هستند. تیم‌های ما نمی‌توانند در آسیا موفق شوند چرا که حریفان آْسیایی بازیکنان خارجی بزرگی را جذب می‌کنند. در مورد ماندن یا رفتنم از تیم تراکتور چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه چیزی نمی‌دانم. اینها علامت خیلی خوبی است و باید از قبل تصمیم گرفته می‌شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار