رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه شهادت طلبی ما باعث شده تا آمریکا از ما بترسد و اگر رهبر معظم انقلاب دستور دهند اسلحه برمی‌داریم و وارد میدان جنگ می‌شویم و برای شهادت طلبی نقش ‌آفرینی خواهیم کرد.

علت اینکه آمریکا از ما می‌ترسد چیست؟/ فردا تجلیل از کاپیتان صداقت‌نیا در کمیسیون اجتماعی مجلس
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم پاسداشت کاپیتان صداقت نیا که در محل خبرگزاری فارس برگزار شده بود اظهار داشت: روحیه شهادت طلبی ما باعث شده تا آمریکا از ما بترسد و اگر رهبر معظم انقلاب دستور دهند اسلحه برمی‌داریم و وارد میدان جنگ می‌شویم و برای شهادت طلبی نقش ‌آفرینی خواهیم کرد.

وی با تجلیل از اقدامات شجاعانه کاپیتان صداقت نیا گفت: این جنگ روی دیگر آل سعود را نشان داد و آن این بود که عربستان دست بوس آمریکا و اسرائیل است و با کمک خلبانان اسرائیلی مردم یمن را می‌کشد و آنها خائن به حرمین شریفین هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و اسرائیل و عربستان داعش را به وجود آوردند و در کشورهای مسلمان ناامنی ایجاد کردند و یمنی‌ها مثل عراقی فهمیده‌اند که راه جمهوری اسلامی را بروند و آمریکا در ظاهر با تروریست‌ها می‌جنگد و در باطن به آ‌ن‌ها کمک می‌کند.

عزیزی با اشاره به اینکه آل سعود به دست یمنی‌ها سقوط خواهد کرد و آن‌ها از  کمک‌ها غذایی و دارویی جمهوری اسلامی ایران به یمن جلوگیری می کنند و ضمن تجلیل از کاپیتان صداقت نیا خاطر نشان کرد: اولین دستور ما فردا در کمیسیون اجتماعی مجلس تجلیل از کاپیتان صداقت نیا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، مجلس ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار