رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با تقدیر از عملکرد خوب شهرداری تهران و رضایتمندی شهروندان از اقدامات شهرداری تهران گفت: اکنون مردم نسبت به عملکرد مدیریت شهری اعتماد کامل دارند و انصافا هیچ‌گاه در طول تاریخ ۱۰۰ ساله بلدیه چنین اقدامات شایان و گسترده و قابل قبول و هماهنگ با شهروندان نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌  ، اولین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با حضور حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، مهندس منصور باقرصاد قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، مشاورین و دیگر مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و... برگزار شد. 

 حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در این جلسه گفت: یکی از عمده‌ترین دلایلی که آقا اباعبدالله الحسین (ع) حضرت زینب (س) و سایر اهل بیتشان را همراه خود به کربلا بردند تنها به این دلیل بود که کار فرهنگی شکل گیرد و حادثه عاشورا و واقعه کربلا به دیگران انتقال داده شود. زیرا در آن عصر و زمانه وسایل و ابزار تبلیغی همانند امروز وجود نداشت و این خود نشان دهنده اهمیت مباحث فرهنگی است. 

 ناصحی در ادامه تصریح کرد: اگر تمام قرآن را ورق بزنید و تمام احادیث را تحلیل و بررسی کنید خواهید دید رسالتش؛ رسالت فرهنگی است. 

 وی با بیان اینکه همگی ما باید در سنگر خدمت اولین ماموریت خودمان را ماموریت فرهنگی و اجتماعی بدانیم، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که رفاه و آسایش مردم را فراهم می‌کند و به نفع مردم است باید با لسان و زبان فرهنگ به آن‌ها تبیین شود تا بتوانیم به اهدافمان دست یابیم. بنابراین فرهنگ سازی در ارتباط با ماموریت‌های کاری؛ حرکتی عظیم و رسالت بزرگی است که بر دوش شما در شهرداری تهران نهاده شده است. 

عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این ماموریت خدمتی الهی است تصریح کرد: خوشا به حال شما که این مدال به سینه شما زده شده است و این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد. 

 ناصحی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و حتی تمامی اعضای شورای شهر با تمام توان در بخش فرهنگی سعی می‌کنند که زمینه‌ای را فراهم سازند که شما با آسایش و خیالی آسوده، امور فرهنگی خود را در سازمان‌ها و شرکت‌های خودتان به پیش ببرید.
 
 وی بر فرهنگ سازی در خصوص کاهش پسماند شهر تهران تاکید کرد و گفت: باید برای شهروندان در این زمینه فرهنگ سازی شود تا حجم زباله‌ها کاهش یابد. 

 به گفته ناصحی رسیدن به این هدف نیازمند جهاد عمومی در شهرداری است که مردم را به میدان آورد تا بتوانیم بحث پسماند را فرهنگ سازی کنیم بنابراین سعی کنید در ادارات نیز کار فرهنگی را اساس و بنیاد کار خود قرار دهید. 

 رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با تقدیر و تمجید از عملکرد خوب شهرداری تهران و رضایتمندی شهروندان از اقدامات شهرداری گفت: اکنون مردم نسبت به مدیریت شهری اعتماد کامل دارند. 

وی تاکید کرد: انصافا هیچ‌گاه در طول تاریخ ۱۰۰ ساله بلدیه چنین اقدامات شایان و گسترده و قابل قبول و هماهنگ با شهروندان نداشته‌ایم. 

 وی در ادامه با اشاره به این موضوع که اقدامات شما در پیش چشمان مردم است و مردم اقدامات شما را می‌بینند و به عملکرد شهرداری تهران اعتماد دارند، گفت: مهم‌ترین سرمایه امروز جلب اعتماد شهروندان است و الحمدلله به همت مدیریت شهری این سرمایه ایجاد شده است من امیدوارم این فرهنگ موجود را تبدیل به فرهنگ مطلوب کنیم. 

همچنین در این جلسه پس از ارائه گزارش برخی از مدیران و مسوولین و ذکر نکات مهم مقرر گردید که در جلسه بعدی، اقدامات سال ۹۳ و گزارش عملکرد سال ۹۴ منطبق با راهبردهای ۱۸ گانه فرهنگی شهردار محترم تهران و برنامه اتاف هر سازمان ارائه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، مدیریت ، شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار