شاخص بورس اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با ادامه روند منفی خود امروز یکشنبه بیست اردیبهشت ماه 94، با ادامه روند منفی خود از روزهای گذشته با 434 واحد ریزش در مرز سقوط از کانال 63000 واحدی قرار گرفت.

با 434 واحد افت، ترمز سقوط شاخص بریدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در ساعات اولیه معاملات امروز تعداد 245 هزار و 822 سهم اوراق بهادار به ارزش 544 میلیارد 826 میلیون ریال در 32هزار و 98 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
 
شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با کاهش 185 واحدی به 26 هزار و 986 واحد و شاخص کل (هم وزن) با کاهش 52 واحدی به 9822 واحد رسید بیشترین واحد منفی را در روند معاملات امروز نماد وامید، شبندر داشته‌اند.
 
پر ببینده ترین نمادهای امروز شامل گروه پتروشمی مبین و بانکی‌ها بوده است. 

در بازار فرابورس نیز زلزله‌ای به بزرگی 11 ریشتری آیفکس را به پله 708 واحد رساند.
 
بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس نماد مارون، شطران داشته است و پر ببینده ترین نمادهای فرابورس شامل پالایش نفت تهران و فولاد هرمزگان جنوب بوده است. 

این رقم در حالی در بازار بورس ادامه دارد که کارشناسان و فعالین بازار سرمایه معتقدند سهام داران نباید با رفتار هیجانی و رفتن به صف‌های فروش بازار اوراق بهادار را وارد تشنج بیشتری کنند. 

همچنین درشرایط فعلی بازار سرمایه ایا می‌توان جایگاه مناسبی برای ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار ایران فراهم کرد این درحالی است که میانگین سقوط شاخص روانه بیش از 200 واحد است. 

حال سهامداران تنها در انتظار بسته حمایتی دولت هستند که شاید این بسته بتواند تا حدودی رونق از دست رفته بازار را بازگرداند در غیر اینصورت به عقیده کارشناسان بازهم در شاهد افت شاخص درروزها ی آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، خبرنگاران ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار