مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت:90 درصد زائران حج تمتع قسط دوم خود را پرداخت کرده‌اند.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز پرداخت قسط دوم تمتع تصریح کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود امروز آخرین مهلت برای زائران تمتع به منظور پرداخت قسط دوم تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد متقاضیان تشرف به تمتع قسط دوم خود را پرداخت کرده‌اند و 10 درصد باقی مانده فیش‌های مابه‌التفاوت خود را دریافت نموده‌اند.

سرخوش با بیان اینکه این دسته از زائران نیز طی دو روز آینده نسبت به پرداخت قسط دوم خود اقدام می‌کنند گفت: بر همین اساس نیازی به تمدید رسمی مهلت پرداخت قسط دوم حج تمتع نیست.

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به وجود ظرفیت خالی در 3 استان اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی در 3 استان تهران، گیلان و کرمانشاه، زائران متقاضی اعزام به تمتع این سه استان که دارای فیش اولویت تا تاریخ 85/1/20 هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات حج و زیارت استان‌های خود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرداخت ، قسط ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمد
۲۰:۳۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
امروز ریختن پول حج به حساب آل سعود چه حکمی دارد ؟پاسخ : .........
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا متأسفم.
در حالی امام حسین(علیه سلام)برای حفظ عزت اسلام حج خودشان را نیمه کاره رها کردند و با اهل بیت خود بسوی شهادت در راه خدا شتافتند.برخی حج را برای دفاع از عزت اسلام و شرافت ملی رها نمیکنند.مگر نه آنکه بواسطه وجود بتهای جاهلیت پیش از اسلام در کعبه قبله مسلمانان تغییر کرد آیا وهابیت و آل سعود تفاوتی با جاهلیت قبل از اسلام دارند؟؟
آخرین اخبار