دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: مانور اطفاء حریق در ارتفاع و مناطق جنگلی فضای 14 هزار هکتاری بوستان یاس برگزار شد.

کیوان فاتحی منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، گفت: مانور اطفاء حریق در ارتفاع و در مناطق جنگلی با مشارکت منطقه 3 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و ستاد مدیریت بحران منطقه یک اجرا شد.

وی در ادامه گفت: اجرای مانور‌ها یکی از بخش‌های بسیار مهم آمادگی در برابر بلایای طبیعی خصوصا زلزله است و با توجه به اضافه شدن محدوده 1400 هکتاری (بوستان یاس) به محدوده پارک‌های جنگلی منطقه و نیاز به توجه ویژه به مبحث حریق‌های احتمالی محدوده و همچنین فضای مناسب برای برگزاری مانور و تمرین‌های عملیاتی کار در اطفاء و استفاده از نردبان 55 متری آتش نشانی در این مانور، برنامه ریزی شد.

فاتحی منش اظهار کرد: بنا به زمان سنجی انجام شده، رصد عملیات و ارزیابی مانور مثبت اعلام شد.

وی عنوان کرد: بوستان یاس با توجه به بررسی صورت گرفته به لحاظ داشتن فضای مناسب برای اسکان اضطراری به عنوان عامل بحران زد او از نظر امکان وقوع حریق‌های احتمالی در محدوده به عنوان عامل بحران زا شناسایی شده که این مانور در این زمینه برنامه ریزی شده بود.

فاتحی منش گفت: این مانور با حضور مدیر منطقه 3 آتش نشانی، روسای ایستگاه‌های سطح منطقه و نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های سطح منطقه، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران و پرسنل ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مانور ، اطفاء ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار