یوسف قادریان،محمد علی گرایی و پیام بویری به مدال طلا،نقره و برنز اوزان 80، 66 و 75 کیلو گرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر دوحه قطر آغاز شد که  3 نماینده کشورمان به مدال طلا،نقره و برنز رسیدند.
بر این اساس در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر یک جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان را شکشت داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 از سد جین هیوک کیم از کره جنوبی گذشت و راهی دیدار فینال شد. قادریان در این دیدار با نتیجه 13 بر 6 از سد آیشا آیشان از چین گذشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن 66 کیلوگرم ، محمد علی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر 6 از سد آسرور محی الدین اف ازبکستانی گذشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی و در یک کشتی زیبا مقابل دیمیو ژادرایف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد و به دیدار پایانی رسید. وی در دیدار فینال مقابل ریو هان سو قهرمان جهان (2013) و قهرمان بازی های آسیایی 2014 از کره جنوبی با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر شریف بدر از قطر به پیروزی رسید وی در دور دوم در حالی که 8 بر 2 از بین یانگ از چین عقب بود با اجرای فیتوهای متوالی با نتیجه 16 بر 8 پیروزی را از آن خود کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 مغلوب آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 برصفر دولت ژاکسیلیکوف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار