مسابقات دور مقدماتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دوحه قطر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر دوحه قطر آغاز شد که  3 نماینده کشورمان به دیدار نهایی رسیدند و دو فرنگی کار نیز راهی رقابت رده بندی شدند.

بر این اساس در وزن 66 کیلوگرم ، محمد علی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر 6 از سد آسرور محی الدین اف ازبکستانی گذشت. وی در نیمه نهایی و در یک کشتی زیبا و غیرتی در لحطات پایانی مقابل دیمیو ژادرایف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد و به دیدار نهایی رسید.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر شریف بدر از قطر را شکست داد. وی در دور دوم در حالی که 8 بر 2 از بین یانگ از چین عقب بود با اجرای فیتوهای متوالی با نتیجه 16 بر 8 پیروزی را از آن خود کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید.وی در این مرحله با شکست 6 ب 4 مقابل آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان شانس رسیدن به فینال را از دست داد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر یک جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان را شکشت داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 از سد جین هیوک کیم از کره جنوبی گذشت و راهی دیدار فینال شد.
در ورن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر بیک سلطان محموداف از قرقیزستان را شکست داد وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یک مارگولان آسیمبیکوف از قزاقستان، قهرمان آسیا، را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داد، (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمد ابراهیم از بحرین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. باباجان زاده برای حضور در دیدار فینال به مصاف نورماخان تینالیف قهرمان بازی های آسیایی 2014 و دارنده مدال برنز جهان رفت اما با یک داوری یک طرفه و با یک اخطار با امتیاز یک بر صفر مغلوب این کشتی گیر شد و راهی دیدار رده بندی شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار