پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به اعتقادی حضور کی‌روش در فوتبال ما با هزینه‌های زیادی همراه بوده است اما تغییرات چندانی را در فوتبال شاهد نبودیم.

کی روش بازی موش و گربه را کنار بگذارد/ هزینه های کی روش محسوس و تغییرات در فوتبال نامحسوس بوده است
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم قاسمپور در گفتگو با رادیو گفت: بحث کش و قوس های ماندن یا نماندن کی‌روش در فوتبال ما برای چندین بار است که تکرار می شود و بنده معتقدم کی‌روش باید به این بازی موش و گربه خاتمه دهد. 
 
وی افزود: قبل از جام‌جهانی نیز شاهد ناز کردن‌های کی‌وش بودیم و هنوز هم ادامه دارد و دلیل آن هم مسئولان فدراسیون فوتبال هستند که ناز کی‌روش را می‌خرند. 
 
قاسمپور گفت: از زمان حضور کی‌روش در فوتبال ما علی‌رغم هزینه‌های بالا تغییرات چندانی در فوتبال حاصل نشده است و البته فقط کمی آمار گل خورده ایران پایین آمده است. 
 
وی خاطر نشان کرد: دلیل تنش‌های مجدد صحبت‌های اخیر وزیر ورزشی است اما من معتقدم وزارت کارش نظارت است و ایرادی به آن وارد نیست اما کی‌روش در این مورد نیاید واکنش نشان دهد. 
 
قاسمپور در مورد حفظ مربی خارجی و یا استفاده از مربی داخلی گفت: استفاده از مربی داخلی بحث دیگری است که اگر قرار است انجام پذیرد باید سریعتر در مورد آن تصمیم گرفت اما معتقدم به دلیل شناخت کی‌روش از فوتبال ما اگر قرار است مربی خارجی بیاید همان کی‌روش را حفظ کنیم بیشتر برای فوتبال ما مفید خواهد بود. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قاسمپور ، کی روش ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
این آقا دوباره داره دنبال تیم میگرده شروع کرده به مصاحبه کردن و انتقاد از کیروش
یکی نیست بگه عزیز برو خودتو درست کن تا حالا تو هر تیمی مربی گری کردی سقوط کرده به دسته پایین تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
لیگ دسته سه امارات مربی میخواد نمیری؟؟؟
آخرین اخبار