وزارت بهداشت تاکنون در برابر جوابیه انجمن فیزیوتراپی در خصوص برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای این رشته واکنشی نشان نداده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، انجمن فیزیوتراپی به دنبال برگزاری آزمون دکترای حرفه‌ای در دولت گذشته بود و این امر برای یکبار محقق شد اما برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای را در سالهای بعد مشاهده نکردیم. 

سال گذشته انجمن فیزیوتراپی، برنامه ریزی درسی دکترای حرفه ای این رشته را به وزارت بهداشت تحویل داد اما در نهایت به جای آنه برنامه‌ریزی درسی آنها تصویب شود، برگزاری دوره دکترای حرفه آی رشته فیزیوتراپی به طور کامل معلق شد. 

اسماعیل ابراهیمی، رئیس انجمن فیزیوتراپی در نشست خبری کنگره این انجمن بر لزوم دکترای حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی تاکید کرد: با وجود تمام این تاکیدها با مخالفت وزیر بهداشت در این خصوص روبرو شد. 

محمد اکبری، دبیر انجمن فیزیوتراپی در خصوص پاسخ وزیر بهداشت به جوابیه این انجمن گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون واکنشی نسبت به جوابیه انجمن فیزیوتراپی پیرامون برگزاری آزمون دکترای حرفه‌ای نشان  نداده است. این واکنش‌ها را حتی در معاونت آموزشی وزارت بهداشت مشاهده نکردیم. 

انجمن فیزیوتراپی در جوابیه خود به وزارت بهداشت بر لزوم برگزاری دوره دکترای این رشته تاکید کرده بود و برگزاری دکترای حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی را در کشورهای دیگر به وزارت بهداشت یادآور شد. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.