شهردار تهران با بیان اینکه خبرهایی حاکی از خروج کارگران خدماتی از مصلای تهران منتشر شده است، گفت: کارگران خدماتی شهرداری تهران در مصلای تهران مشغول به فعالیت هستند.

تکذیب خروج کارگران خدماتی از مصلای تهران/ تهران اسپیناس هیچگونه تخلفی نداردبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران محمد‌باقر قالیباف در مراسم سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه با اشاره به تخلف هتل اسپیناس در منطقه 2 اظهار کرد:‌ بر اساس ماده 100 قانون بررسی‌هایی درخصوص این هتل انجام شده و به این نتیجه رسیدیم که این هتل هیچگونه تخلفی ندارد.

وی درخصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران ادامه داد: بر اساس قول‌هایی که شهرداری تهران به شهروندان داده است، در هر فصلی نمایشگاه گل و گیاه برگزار می‌شود تا شهروندان توسعه فرهنگ گل و گیاه را در پایتخت مشاهده کنند.

شهردار تهران با اشاره به رویکرد فضای عمومی شهر در برگزاری نمایشگاه‌‌ها گفت: این نمایشگاه می‌تواند به اقتصاد و بازار گل و گیاه در کشور کمک کند و همچنین فرهنگ استفاده از طبیعت را در میان شهروندان افزایش دهد.

قالیباف تصریح کرد: این نمایشگاه هرساله به عنوان پر‌بیننده‌ترین نمایشگا‌ه‌های کشور بوده و می‌تواند تاثیرات روانی و همچنین اوقات فراغت متنوعی را برای شهروندان ایجاد کند.

وی در خصوص واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران گفت: ما به دنبال تملک این پارک نیستیم و تنها به دنبال آن هستیم که طبیعتی را برای شهروندان در این پارک ایجاد کنیم.

قالیباف در پایان با بیان اینکه خبرهایی حاکی از خروج کارگران خدماتی از مصلای تهران منتشر شده است، گفت: کارگران خدماتی شهرداری تهران در مصلای تهران مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار