معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: طرح خط با هدف ارتقای انضباط اجتماعی و اصلاح رفتار ترافیکی در 29 محور غرب تهران طراحی و اجرا شد.

خط سفید به اشرفی اصفهانی رسید!ولی‌اله نجاتی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح خط سفید در بزرگراه اشرفی اصفهانی اظهار کرد: این طرح در  دو بخش اقدامات زیرساختی و تکمیل تجهیزات ترافیکی و همچنین برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی طراحی و در  حالا اجرا است. 

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های آ‌موزشی خط سفید نیازمند مشارکت شهروندان است گفت: با توجه به ضرورت مشارکت شهروندان در تحقق طرح، برنامه‌های آموزشی با حضور کارشناسان منطقه در مساجد و سرای محلات و مراکز تجاری در حال اجرا است. 

نجاتی با بیان اینکه اقدامات زیر ساختی ترافیکی مورد نیاز است، گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت، اجرای خط کشی، ایجاد پیوستگی در مسیر عبور عابرین پیاده به کمک مناسب سازی، نصب تابلو و علائم شامل تابلوهای هدایت مسیر، انتظامی، اخباری و تجهیزات دوربین‌های ثبت تخلف بر اساس طرح خط سفید در دو محور خیابان میر داماد و نلسون ماندلا اجرا شده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: خط سفید ، ترافیک ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار