سرمربی تیم فوتبال آرسنال باخت برابر سوانسی را تصادفی اعلام کرد و قول جبران داد.

ونگر: باخت برابر سوانی تصادفی بود/ هفته بعد جبران می کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا: در جریان رقابت های این هفته لیگ برتر آرسنال با نتیجه یک برصفر از سوانسی شکست خورد.
 
آرسن ونگر ضمن ابراز نارضایتی از این نتیجه گفت: ما تاکنون گل های بسیار زیادی را به ثمر رسانده ایم اما متاسفانه در 2 بازی خانگی خود موفق به گل زنی نشدیم. فکر می کنم تیم ما در این بازی به جای آنکه بازی خوب و همیشگی خود را نشان دهد بیشتر در لاک دفاعی فرو رفته بود واقعا ناراحت کننده است وقتی که توپ را در اختیار داشته باشیم اما نتوانیم گل به ثمر برسانیم. آنها به خوبی دفاع کردند، با 4 مدافع و 6 هافبک این کار را به خوبی انجام دادند و فوق العاده بازی کردند چرا که توانستند به پیروزی دست یابند. بسیار مهم است که ما بازی را در جمع 3 تیم برتر به پایان برسانیم، واقعا برایمان حیاتی است که روز یکشنبه خودمان را نشان دهیم و بگویم که باخت برابر سوانسی کاملا تصادفی بود و این مهم ترین چیز است.

*کرگر: آرسنال از نبود دروازه بان مناسب رنج می برد

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و کارشناس فوتبال براین باور است که آرسنال باید هر طور که شده یک دروازه بان جذب کند.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت نیوز: در شرایطی که آرسن ونگر پس از سیگار کشیدن ووچک چسنی با وی بنای ناسازگاری را پیش گرفت. 
 
دیوید اوسپینا سنگربان شماره یک آرسنال شد، اما جیمی کروگر بازیکن سابق باشگاه لیورپول، تیم ملی انگلیس که این روزها در کسوت کارشناس در شبکه اسکای اسپرت کار می کند براین باور است آرسنالی را به شدت از نبود یک سنگربان خوب رنج می‌برند، و آرسن ونگر به هر قیمتی که شده باید یک دروازه بان جذب کند.
 
وی در این خصوص گفت: آرسنال باید در فصل تابستان دست به کار شود دروازه بان شماره یک خود را جذب کند آرسنال هم اکنون در دفاع و در حمله استحکام خوبی برخوردار است اما به هر حال با دروازه بان شماره 2 خود کار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار