عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ اتفاقی نمی‌تواند حمایت و تعهد باشگاه استقلال را نسبت به بازیکنان تحت تاثیر قرار دهد.

حمایت باشگاه از بازیکنان هیچ وقت از بین نمی‌رود/به زودی مطالبات آبی‌پوشان پرداخت خواهد شدشاهرخ سبک دست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تعهداتش نسبت به باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیری که برای باشگاه استقلال در خصوص واگذاری صورت گرفته اما ما بدون توجه به این مسئله در هر زمان حمایت‌های لازم را انجام دادیم و تا به این لحظه از هیچ کمکی دریغ نکرده‌ایم و مطمئن باشید که در آینده نیز هر کمکی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: به نظر من بهتر است همه اعضای حاضر از این باشگاه حمایت کنند و باید بگویم من تمام کارهایی که برای باشگاه انجام داده‌ام حمایت بوده و تعهد و اجبار محسوب نمی‌شود.

سبک دست تصریح کرد: بازیکنان مطمئن باشند که چیزی از تعهد باشگاه نسبت به آنها کم نخواهد شد و نکته قابل توجه این است که باشگاه در هر صورت نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان متعهد است و چه در قبل و یا بعد از بازی‌ها این امر انجام می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد و ازطرفی دیگر به طور حتم پرداختی های بازیکنان پرداخت می‌شود.

*شارژ موالی در راه است

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا تعهدات خود را نسبت به مطالبات بازیکنان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به فراز و نشیب‌‌هایی که در پرداختی‌های مطالبات آبی‌پوشان طی چند وقت اخیر صورت گرفته طبق شنیده‌ها از منابع آگاه مسئولان این باشگاه در صدد هستند تا هر چه زودتر وضعیت دریافتی بازیکنان را مشخص کنند و از همین رو به دنبال راهکار‌های جدید هستند و این امکان وجود دارد که مطالبات آبی پوشان طی چند روز آینده صورت بگیرد و نکته قابل توجه این است که با باشگاه استقلال در هر صورت نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان تعهد دارد و درصدد هستند تا این امر انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار