سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:نجف نژاد از مسائل مالی اطلاعی ندارد وقتی برخی از بازیکنان من درصد کمی از قرارداد شان را دریافت کرده اند نمی توان از کنار این مسائل به سادگی گذشت.

نجف نژاد به مسائل مالی اشراف ندارد/دربی بازی بازیکنان بزرگ استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز گفت: در هر صورت 2 تیم شرایط خوبی در جدول ندارند و در کل شریط یکسانی دارند. اگر شما دیدار استقلال و تراکتور سازی را تماشا کنید متوجه می شوید که دیدار ما با تیم تراکتور سازی یکی از بازی‌ها ی فصل استقلال بود اما متاسفانه توپ های ما گل نشد. امیدوارم بازی دربی هم همانند بازی که در مقابل تراکتور سازی انجام دادیم برگزار شود تا یک بازی منطقی از خود ارائه دهیم.

وی درباره اینکه مقصر نتایج ضعیف استقلال است بیان کرد: به عقیده من مربی اولین مقصر است چراکه وقتی سمتی را قبول می‌کنی در برد یا نتیجه نگرفتن باید پاسخگو باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص صحبت‌های حسنی خو که بیان کرده بود بازیکنان استقلال در بازی مقابل تراکتور سازی در زمین راه می‌رفتند اظهار داشت: اصلا این طور نیست و این اظهار نظر غیر فنی است ممکن است گاهی اشتباه فردی رخ بدهد اما اینکه بگوییم بازیکن در زمین راه می رفت با هیچ منطقی جور درنمی‌آید. اگر بازی اخیر رئال مادرید را تماشا کرده باشید درست است که 2 بر 2 تساوی شد اما این مسابقه باید 10 بر 2 تمام می‌شد و همین مسئله یکی از اتفاقت طبیعی فوتبال است.

وی درباره جلسه امروزش با بازیکنان استقلال افزود: این جلسه در خصوص دربی بود و باید بگویم دربی بازی بازیکنان بزرگ است و به نظر من اگر بازیکنان بزرگ آرامش داشته باشند می‌توانند تاثیرات زیادی در بازی بگذارند و من هم این جلسه را برگزار کردم تا آنها به آرامش لازم برسند.

قلعه نویی در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره گفت: از این جلسه اطلاعی ندارم.

وی درخصوص باخت مقابل تراکتور سازی و انتقادهایی که از سوی اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است عنوان کرد: به هر جهت یکی از مسائل مهم و ابزارهای اصلی بحث مالی است و به طور مثال وقتی نجف نژاد انتقادهایی را مطرح می‌کند باید بپرسید که وی به مسائل مالی اشراف دارد یا خیر و وقتی برخی از بازیکنان من درصد کمی از قرارداد شان را دریافت کرده اند نمی توان از کنار این مسائل به سادگی گذشت.

دوستانی که این مسائل را مطرح می‌کنند باید به این مسئله توجه کنند که اگر در آغاز فصل ما می‌توانستیم لیستی را که من معرفی کردم جذب کنیم بدون شک شرایط اینگونه که شاهدش هستیم نمی‌بود. شما ببینید زمانی که نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشتیم هیچ پولی به بازیکنان استقلال داده نشد وهمین مسائل نشان می‌دهد که بزرگوارانی مثل نجف نژاد به مسائل مالی در فوتبال اشراف ندارند.

وی درباره اینکه چرا کرار در تمرین امروز حضور ندارد گفت: عدم حضور کرار در تمرین امروز به دلیل مشکلات مالی است.

وی درباره اینکه آیا طالب‌لو در دربی در درون دروازه خواهد ایستاد یا خیر افزود: اجازه بدهید تا ببینم در تمرینات 3 روز آینده بررسی‌های لازم را داشته باشیم و در آینده در خصوص این مسئله رسیدگی ‌می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار