وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشگاه‌ها سرپرست دارند و این دانشگاه‌ها را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده ایم، تعداد این دانشگاه‌ها 27 الی 28 عدد است که در آینده برای آن‌ها با رویکردی اعتدالی رئیس انتخاب خواهد شد.

رویکرد ما در انتخاب روسای دانشگاه‌ها اعتدالی استبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران "محمد فرهادی" وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: حال عمومی دکتر صالحی خوب است و  امیدواریم زودتر به خانواده بازگردد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که کرسی‌های آزاد اندیشی چه تأثیری در فضای سیاسی دانشگاه‌ها دارد افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی در عادی سازی فضای دانشگاه تأثیر بسزایی دارد و در حال حاضر کرسی‌های آزاد اندیشی بیشتر از گذشته برگزار می‌شود و تنها در دانشگاه علمی کاربردی از ابتدای سال تا کنون 4 کرسی برگزار شده است.

فرهادی ادامه داد: در کرسی‌های آزاد اندیشی که تا کنون برگزار شده است موضوعات مهم سیاسی اجتماعی،  فرهنگی ،هنری و علمی مورد بحث قرار گرفته است و این خواسته مقام معظم رهبری بوده است و افراد صاحب نظر، عقاید و آرا خود را در این کرسی‌ها بیان می‌کنند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری  در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که چه تعدادی از دانشگاه‌ها در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند گفت: در حال حاضر تعدادی  از دانشگاه‌ها سرپرست دارند و این دانشگاه‌ها را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده‌ایم ، تعداد این دانشگاه‌ها 27 الی 28 دانشگاه است که در آینده برای آن‌ها با رویکردی اعتدالی رئیس انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهادی ، صالحی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار