سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد

پایه اصلی اقتصاد دانش‌بنیان، تربیت نیروی انسانی است/ماموریت دانشگاه جامع شناسایی نیازهای صنعت است

سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اقتصاد دانش‌بنیان لازمه اقتصاد مقاومتی است و بر اساس ارزش‌گذاری تفکر و نیروی انسانی شکل می‌گیرد.

اشرفی، سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد دانش‌بنیان لازمه‌ی اقتصاد مقاومتی است و پایه اصلی اقتصاد دانش‌بنیان، نیروی انسانی و ایجاد ارزش افزوده از محل فروش فناوری است.
 
وی افزود : اقتصاد دانش‌بنیان بر اساس ارزش‌گذاری تفکر و نیروی انسانی شکل می‌گیرد و در این اقتصاد، نگاه مناسب و خلاقانه به هریک از مشکلات کشور، می تواند زمینه‌ساز اشتغال باشد.

وی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های اساسی دانشگاه جامع علمی کاربردی شناسایی نیازهای صنعت و بازارکار جهت بررسی میزان اشتغال و کارآمدی بیشتر در جامعه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه نسل سوم کشور است، خاطر نشان کرد: کارآفرینی و ارائه ایده‌های نو به دانشجویان و مدرسان علمی کاربردی رسالت سنگینی است که بر عهده این دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی- کاربردی با نگاه تحولی در ساختار کلان آموزش‌های کاربردی از حضور فعال بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آموزش‌های مهارتی استقبال می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار