بخشدار رودهن گفت: مقام معظم رهبری دراولین دقایق آغاز سال 1394 بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت تاکید کردند و باید فرمایشات ایشان را در تمامی امور خدمات رسانی به مردم سر لوح کار خود قرار دهیم.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دشمنان ملت ایران با رخنه ‌ای که می‌خواهند آن ‌را به یک شکاف تبدیل کنند، در نظر دارند وحدت بین مردم و مسئولان را از میان بردارند.

وی با بیان اینکه پیشبرد اهداف نظام در گرو همدلی مردم و مسئولان است گفت: تحقق همدلی و همزبانی مسئولان و مردم موجب پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

بخشدار رودهن اظهار داشت: با توجه با تاکید مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، این مساله باید بیشتر از سال‌های گذشته نمود داشته باشه و در کنار هم و با وحدت یک، دلی همه و همه به سوی حل مشکلات مردم حرکت کنند.

طاهر خانی به مباحثی از جمله رونق اقتصادی، اشتغال جوانان وتوجه ویژه به تولیدات داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای سرمایه گذاری در امر تولید اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از محصولات داخلی را در بین جامعه تروج دهیم.

وی افزود: تولید کنندگان با بالا بردن کیفیت تولید، مصرف کنندگان را به سمت خودشان سوق بدهند.

طاهر خانی در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درهفتم اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات باید پرشور و اگاهانه تر و با شرکت وسیع و یک پارچه مردم برگزارشود و در این خصوص همه دستگاه ها در بحث نشاط سیاسی در جامه کمک کنند.

وی همچنین بر عدم همراهی و حمایت مسئولان از کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مدیران به هیچ عنوان با کاندیدای احتمالی همراهی نداشته باشند تا مردم احساس کنند دولت در انتخابات کاملا بی طرف است و قطعا همینطور خواهد بود.

وی گفت: الحمدالله فضا برای همه گروه های سیاسی برای حضور و عرضه خود برای مردم مهیاست و دولت هم می خواهد انتخابات سالم و پرشکوه و بی طرفانه را برگزار نماید.

بخشدار رودهن در پایان از کسب رتبه نخست ستاد عتبات عالیات بخش رودهن در شرق استان تهران خبر داد و گفت: خدا را شاکریم که در مدت زمان بسیار کوتاه از راه اندازی این ستاد در سطح بخش رودهن در زمینه‌های همچون جمع آوری کمک‌های مردمی و تجهیز و راه اندازی ستاد مقام نخست شرق استان تهران را از آن خود نمودیم که این چیزی جز لطف ائمه اطهار (ع) نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.