بخشدار رودهن کارگران را افرادی سختکوش و تلاشگر در عرصه تولید و اقتصاد کشور خواند و گفت: اقتصاد کشور متکی به زحمت و تلاش کارگران است.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آستانه روز کارگر افزود: مشکلات معیشتی از یک طرف و سختی کار از طرف دیگر جامعه زحمتکش کارگر را با سختی‌هایی مواجه کرده است، بنابراین هر چه دولت به این جامعه کمک کند، منشأ خیر و برکاتی خواهد بود.

وی گفت: احترام به کارگران و توجه ویژه به این قشر زحمتکش از افتخارات ماست و باید به صورت عملیاتی بتوانیم نظام عادلانه ای را بین کارگران، کارفرمایان و دولت برقرار نماییم.

بخشدار رودهن گفت: قطعا همه کارگران که قشر زحمتکش جامعه را تشکیل می‌دهند، با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسائلی از قبیل مسکن،درمان ،پوشاک و دریافتی حداقل کارگر مطمئنا سختی هایی را برای زندگی این قشر به وجود آورده است که حمایت دولت را در این زمینه ضروری است.

طاهرخانی در خصوص خدمات این قشر زحمت کس در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: کارگران در دوران دفاع مقدس ضمن به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد از کشور دفاع کردند و فداکاری ماندگاری از خود به ثبت رساندند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.