سرپرست تیم ملی والیبال ایران از طی کردن یک سفر طولانی و ورود بازیکنان به شهر کورتانه پس از طی مسیر 400 کیلومتری با اتوبوس خبر داد.

خوش‌خبر از شرایط والیبالیست‌ها در فنلاند می‌گوید

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ امیر خوش‌خبر اظهارداشت: برای رسیدن به فنلاند از تهران به استامبول و سپس به هلسینکی رفتیم و 400 کیلومتر را با اتوبوس طی کرده تا به شهر کورتانه که یک شهر بسیار کوچکو دارای کمپ تیم‌های ملی است٬ برسیم.

وی گفت: ملی‌پوشان از صبح روز گذشته تمریناتشان را در این شهر کارشان را برای بیرون آمدن از رخوت سفر طولانی با وزنه آغاز کرده و بعد از ظهر هم که کار توپی را با هدف مرور گفته‌های کواچ دنبال کردند.

سرپرست تیم ملی در ادامه یادآورشد: طبق برنامه‌ای که به ما دادند کارمان شامل تمرین و همچنین یک مسابقه در این شهر روز پنج‌شنبه خواهد بود و قرار است؛ صبح روز جمعه عازم شهر دیگری شویم و آنجا هم ۲ بازی برایمان برنامه‌ریزی کرده‌اند و بلافاصله به جمهوری چک اعزام خواهیم شد.

خوش‌خبر شرایط میزبانی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: محیط بسیار آرام و خوبی است و بچه‌های ما در این محیط خوب ولی کمی سرد تمرینات گرمی را انجام می‌دهند برای رسیدن به هدف بزرگ باید تلاش زیادی کرد. آن‌ها با توجه به تجربیات قبلی این کار را می‌دانند و به آن می‌پردازند تا بتوانند مسابقاتی را در خور شخصیت والیبال ایران برگزار کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار