سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه جرثقیل 25 تنی با چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، خبر داد.

برخورد جرثقیل 25 تنی با 8 دستگاه خودرو در شمال تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این تصادف اظهار داشت: در ساعت 1:24 دقیقه بامداد، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه جرثقیل سنگین با چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، بلوار کاوه مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل 25 تنی به دلیل نامشخصی از مسیر خارج و با خودرو‌هایی که پشت چراغ قرمز متوقف بودند، برخورد کرد که در پی این برخورد، 7 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه جرثقیل سبک به سمت چهار راه کشیده شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله 8 تن از سرنشینان خودرو‌ها را از داخل کابین خودر‌وها خارج کردند که سه نفر در محل درمان و 5 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و با کمک عوامل راهور، خودرو‌ها و جرثقیل 25 تنی به حاشیه خیابان منتقل شدند و مسیر عبور و مرور بازگشایی شد.

گفتنی است؛ راننده جرثقیل 25 تنی پس از این حادثه از محل متواری شده بود و آتش نشانان پس از ایمن سازی، عملیات را به پایان بردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار