مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: دربی پیش رو از حساسیت خاصی برخوردار است و هواداران انتظار دارند که سرخ پوشان پایتخت به پیروزی برسند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: فکر می‌کنم که این دربی از حساسیت بسیار خاصی برخوردار شود و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده میدان شود .

وی بیان کرد: همان طور که می‌دانید تیم پرسپولیس بازی رفت را با برد سپری کرده و به طور کلی بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و انتظار می‌رود که بازی برگشت را نیز ببرد و از همین رو انتظارات هواداران نیز برآورده کند.

 عبدی در خصوص استفاده برخی از بازیکنان پرسپولیس از ترامادول افزود: در خصوص این جلسه صحبتی ندارم و بهتر است پزشک  تیم و سرمربی درباره این مساله پاسخ بدهند.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان  باشگاه پرسپولیس تماس در خصوص مربیگری  داشته‌اند یا نه گفت: ظاهرا مسئولان باشگاه قید تماسی که باید با من گرفته می‌شد را زده اند و تشکیل جلسه را به فراموشی سپرده اند زیرا به پایان فصل رسیدیم و هنوز در این رابطه اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفته است و به طور کلی  وضعیت باشگاه طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار