با فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه یک همراه شوید

فیلم های سینمایی "حلقه سیاه" و "پائولت" پنج شنبه و جمعه 24 و 25 اردیبهشت از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، فیلم سینمایی "حلقه سیاه" با نام اصلی  Closed Circuit به کارگردانی جان کرولی محصول سال 2013 آمریکاست که اریک بانا، ربکا هال و جیم بردبنت درآن نقش آفرینی کردند. 

در خلاصه داستان این فیلم حادثه ای آمده است:

پس از انفجاری که در بازار لندن رخ می دهد پلیس فردی را به نام فرخ اردوغان دستگیر می کند. وکیل فرخ اردوغان بعد از مدتی خودکشی می کند و پرونده به دوست او، مارتین رز واگذار می شود. وکیل مخصوص پرونده نیز زنی است به نام کلودیا که چند وقت پیش مارتین از او خواستگاری کرده ولی  ... 
فیلم سینمایی حلقه سیاه پنج شنبه ساعت 22:30 در برنامه سینما یک شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

عصر روز جمعه نیز فیلم سینمایی "پائولت" پخش می شود.

 این فیلم به کارگردانی ژروم انریکو محصول سال 2012  کشور فرانسه است. برنادت لافونت و کارمن مائورا از بازیگران اصلی این فیلم کمدی و خانوادگی هستند که ساعت 15:20 از شبکه یک سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پائولت پیرزنی تنهاست که با حقوق مستمری شوهر مرحومش روزگار می گذراند. دخترش با یک افسر پلیس ازدواج کرده و با پسر کوچکش زندگی می کنند. پائولت روابط چندان خوبی با دختر و دامادش ندارد زیرا همیشه دوست داشت دخترش با مرد ثروتمندی ازدواج کند. دامادش آندری از او می خواهد تا در پیدا کردن قاچاقچیان محل با پلیس همکاری کند و او می پذیرد و به این ترتیب ... .

شبکه یک همچنین به مناسبت سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) برای روز شنبه 26 اردیبهشت هم با دو فیلم سینمایی مهمان خانه های بینندگان خواهد بود. 

شنبه ساعت 9 صبح فیلم سینمایی "سرقت بزرگ" به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم با نام لاتین The Grand Heist فیلمی کمدی از کشور کره است که سال 2012 ساخته شده است. 

جو هو کیم کارگردان و تایی، هیون چا و چا یونگ لی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. داستان این فیلم به قرن هجدهم و به دوران سلسله "چوسان"  برمی گردد. در آن دوران قیمت یخ با طلا برابری میکرد. قالب های یخ در زمستان از رودخانه های یخ زده استخراج میشد و در یخچالخانه سلطنتی انبار میشد تا در طول تابستان استفاده شود. گروهی از افراد سودجو با توطئه های فراوان توانستند حق انحصاری تجارت یخ را بدست بگیرند. در این بین گروهی تصمیم می گیرند تا با دزدیدن ....

همچنین برای عصر روز شنبه فیلم سینمایی ایرانی "ضیافت نامه" پخش خواهد شد. 

آرش معیریان این فیلم را کارگردانی کرده است و محمود جعفری، مریم سعادت و مهران رنجبر از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

درخلاصه داستان این فیلم خانوادگی آمده است: دختر اکبرآقا دانشگاه قبول می شود این بهانه ای است برای دعوت از همکارانی که به نوعی در این مسیر به خانواده اکبر آقا کمک کرده اند. تقارن این مهمانی با تماس نامزد دختر دیگر اکبرآقا برای برگزاری مراسم نامزدی وتهیه شام باتوجه به فقر این خانواده، فضایی پر از شادی و امید برای مخاطبین فراهم می کند... 

فیلم ضیافت نامه محصول سال 1392 است که روز شنبه 26 اردیبهشت ساعت 16  از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار