مدیر عامل شرکت عمران اندیشه مطرح کرد: مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: یکی از اولویت‌های جدی این مجموعه در شهر جدید اندیشه معطوف به توسعه مراکز فرهنگی و مساجد می‌شود .

محمد آئینی ، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به رویکرد و نگاه فرهنگی و تخصصی شرکت عمران در این منطقه با هدف ارتقا سطح فرهنگ عمومی در کنار توسعه پایدار شهری و شهرسازی مدرن با تکیه بر ارزش‌های ایرانی و اسلامی اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع توسعه مضاعف مساجد و مراکز فرهنگی از اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: مساجد متعددی در سطح شهر جدید اندیشه و با معماری شاخص و برجسته احداث شده و در نظر داریم این روند را همچنان به عنوان طرحی اولویت دار پیگیری و عملیاتی نماییم تا وجه فرهنگی این شهر حفظ و بیش از پیش تقویت شود.

آئینی در پایان تصریح کرد: عزم ما بر توسعه همه جانبه شهر جدید اندیشه در عرصه‌های گوناگون اعم از عمرانی، ورزشی، هنری، اداری، درمانی، بهداشتی و خدماتی استوار است و امید آن داریم رضایت‌مندی مردم شریف ، فهیم و انقلابی این شهر را که عمدتا از اقشار فرهنگی به شمار می‌روند به نحو شایسته‌ای تامین نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آئینی ، اندیشه ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار