رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان البرز محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5، باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از گرمدره تا پل فردیس ، باند شمالی کرج – قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک و محور هراز محدوده سنگچال ، تونل تکاور و پلور  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده  است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ گیلان اکثر محورها باران گزارش شده است. و همچنین استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و لرستان گرد و غبار و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد:  تردد کامیون و کامیون‌نت در محور هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس"15:50"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره7، باند شمالی آزاد راه تهران – کرج،  کرج – قزوین در محدوده پل کلاک تا پل فردیس ، در استن قم سلفچگان به سمت اراک  وگیلان محور رودبار – منجیل  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده  و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ مازندران (کیاسر ، ساری) بارش باران و همچنین استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام گرد و غبار و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد:  تردد کامیون و کامیون‌نت در محور هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.


ترافیک نیمه سنگین در استان البرز ، آزاد راه تهران و گیلان"12:10"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در استان البرز محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 7، باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس، باند شمالی آزادراه کرج- قزوین از محدوده استاندارد تا  پل حصارک، در محور هراز محدوده سنگ‌چال، آزادراه تهران – قم و گیلان محور رودبار – منجیل ترافیک نیمه سنگین گزارش شده  و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ گلستان بارش پراکنده و در استان‌های گلستان و مازندران محور فیروزکوه بارش باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

رحمانی در پایان عنوان کرد:  تردد کامیون و کامیون‌نت در محور هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.


ترافیک نیمه سنگین در کرج – چالوس و آزاد راه تهران - کرج"09:19"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در حال حاضر محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5،  باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از از پل کلاک تا پل فردیس  ، باند شمالی آزاد راه تهران – قزوین از محدوده استاندارد تا پل حصارک، در محور هراز محدوده سنگ‌شار، آزادراه تهران – قم و تهران – شهریار ترافیک نیمه سنگین گزارش شده  و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌ گلستان بارش پراکنده و در استان‌های کرستان ، کرمانشاه و ایلام   گرد و غبار گزارش شده است  در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

رحمانی در پایان عنوان کرد:  تردد کامیون و کامیون‌نت در محور هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و همچنین محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ترافیک ، راهها ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار