پسران جنایتکار برای ربودن چند گرم طلا و جواهر زن 20 ساله‌ای را در جاده فرعی به قتل رساندند.

جنایت پسران شرور به خاطر یک مشت طلا/ مرگ دردناک خانم 20 ساله در جاده نکابه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی مفقود شدن زنی در شهرستان میاندرود در نهم اردیبهشت ماه سال جاری ، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران و شهرستان میاندرود قرار گرفت .

براساس این گزارش، ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه به سرنخ هایی از چگونگی مفقود شدن این زن دست یافتند .

ماموران پس از گذشت دو هفته کار شبانه روزی، سرانجام از راز جنایتی هولناک در این پرونده پرده برداشتند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به چگونگی شناسایی عوامل ربایش و قتل این زن جوان، افزود: با توجه به پیچیدگی و حساسیت این ماجرا ، اقدامات ویژه امنیتی وانتظامی در دستور کار پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستانهای ساری ، نکاء ، بهشهر و میاندرود قرار گرفت .

وی افزود : پس از گذشت دو هفته کار شبانه روزی، سرانجام ماموران پلیس آگاهی استان رد دو مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند .

جعفری نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان ، از هماهنگی های قضائی برای دستگیری این افراد خبر داد وافزود : این افراد در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و در اظهارات خود عنوان داشتند؛ در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد ، سوار بر خودروی شخصی نمودند و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلاجاتش ، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی شهرستان نکاء رها کردند .

سردار جعفری نسب با بیان کشف جسد این زن ، از شناسایی و دستگیری عامل سوم این جنایت که به فروش اموال مسروقه اقدام کرده بود، خبر داد و افزود : در این رابطه سه دستگاه خودروی از این متهمان کشف و پس از تشریح صحنه های این جنایت تحویل مراجع قضائی شدند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار