نخستین کنفرانس معماری و شهرسازی پایدار با رویکرد انسان و محیط و با حضور اساتید برجسته کشوری در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ دبیر کنفرانس ملی معماری و شهرسازی پایدار در آئین افتتاح این کنفرانس افزود:‌ نخستین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی پایدار با رویکرد انسان و محیط توسط گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و با مشارکت موسسه حامیان زیست‌اندیش در اردبیل برگزار می‌شود.

ارائه 105 مقاله از استانهای مختلف کشور به کنفرانس ملی معماری و شهرسازی

جواد جوان‌مجیدی دبیر کنفرانس ملی معماری و شهرسازی پایدار گفت: برای کنفرانس ملی معماری و شهرسازی پایدار 105 مقاله از استان‌های مختلف کشور ارائه شده که 8 مقاله به عنوان مقالات برگزیده انتخاب شده و از این مقالات نیز 3 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب و تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در چند محور اجتماعی، اقتصادی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، معماری و شهرسازی برگزار می‌شود، گفت: طراحی معماری ویژه شهرسازی از رویکردهای اساسی این همایش است.

دبیر کنفرانس ملی معماری و شهرسازی پایدار در ادامه بیان کرد:‌ مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس دستیابی به آخرین متدهای پژوهشی و انتقال تجربه‌های کشورهای مختلف در راستای شهرسازی و معماری نوین است که امیدواریم برگزاری این کنفرانس تحول عظیمی در معماری و شهرسازی در اردبیل به وجود آورد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.