امعاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 گفت: طرح هبه کتاب در شرق تهران همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب انجام می‌شود.

غفار رضوانی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در گفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: طرح هبه با هدف ترویج سنت کتاب‌خوانی، توسعه مراکز عرضه کتاب و بالا بردن ارتقای سرانه مطالعه در سطح منطقه، در قالب اهدای کتاب شهروندان به کتابخانه‌ها در شرق تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تور تهران‌گردی جهت اعزام شهروندان سطح منطقه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب افزود: تجلیل از اعضای فعال کتاب‌خانه‌ها و نویسندگان، برگزاری کارگاه‌های نقد کتاب، برگزاری جشنواره و نمایشگاه کتاب در سطح نواحی، نصب بنر و هویت‌بخشی سیمای بصری و... از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است.

رضوانی با اشاره به وجود 4 کتاب‌خانه شبانه‌روزی در شرق تهران گفت: مدیریت شهری منطقه 8 همه توان خود را به کار بسته تا نوجوانان جوانان سطح منطقه، استفاده بهینه از این کتاب‌خانه‌ها را داشته باشند.

معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 8 در پایان با اشاره به توسعه سرای محلات در این منطقه گفت: با توجه به جمعیت بالای منطقه و به منظور رفع نیازهای فرهنگی شهروندان راه‌اندازی کتابخانه در سرای محلات از جمله برنامه‌های تحقق یافته مدیریت شهری منطقه 8 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، کتاب ، بین الملل ، هبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار