وزیر خارجه جدید عربستان سعودی تاکید کرد در اجلاس کمپ دیوید در آمریکا، درباره جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای توافق شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، وزیر خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: در اجلاس کمپ دیوید درباره جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای توافق شد. 

"عادل بن احمد جبیر" گفت:" یکی از اهداف مهم اجلاس کمپ دیوید، جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای بود که این مسئله با موافقت همه طرف ها همراه شد. "

الجبیر افزود: "ما در اجلاس کمپ دیوید تلاش کردیم بر این مسئله تاکید کنیم که هدف اصلی جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و باید همه راه های دستیابی به سلاح هسته ای بسته شود. همه طرف ها با این مسئله موافقت کردند و منتظر نتایج ملموسی در اینباره هستند. "

وی همچنین گفت: ما برای تامین سلاح برای مخالفان "میانه رو" در سوریه تلاش خواهیم کرد. ما به دنبال راهی برای انتقال قدرت در سوریه هستیم که بشار اسد( رئیس جمهور کنونی سوریه) بخشی از آن نباشد. 

وزیر امور خارجه عربستان در بخشی دیگر از سخنانش مدعی شد: ما اعلام کردیم اجازه 5 روز آتش بس را با اهداف انسانی خواهیم داد، اما متاسفانه نیروهای انصارالله به آتش بس پایبند نبوده اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
این فرد ظالم بن احمد جبیر است ، عدالت در ذات پلید او جائی ندارد ،
آخرین اخبار