تکواندوکار وزن سوم تیم ملی ایران می گوید: فقط برای مدال طلا مبارزه می کنم و برای آن باید همه حریفان جهانی ام را شکست دهم.

ابوالفضل یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران می گوید؛ من متولد جویبارم و چون پدرم مربی کاراته بود من را در یک باشگاه رزمی ثبت نام کرد و من هم به تکواندو علاقمند شدم. چون تکواندو المپیکی است پدرم دوست داشت در این رشته فعالیت کنم و وقتی مبارزاتم را دید گفت که حتما در این رشته موفق خواهم شد.

وی هدفش را قهرمانی در رقابت های جهان و المپیک عنوان کرد و گفت: هر کسی که به دنبال مدال طلا است باید همه حریفانش را مغلوب کند و من هم فقط دنبال مدال هستم و غیر از این به روسیه نیامده ام.

او که نخستین حضور جهانی اش را در رده سنی بزرگسالان تجربه می کند، افزود: برایم فرقی نمی کند در کدام وزن بازی کنم و حتی اگر بگویند که به وزن چهارم هم می روم. اگر در اختیار خودم باشد وزن بالا را ترجیح می دهم چون دیگر به کاهش وزن فکر نمی کنم.

تکواندوکار وزن سوم تیم ملی در رقابت های جهانی روسیه تصریح کرد: برای مسابقات جهانی اصلا استرس ندارم و سعی می کنم با تمرکز مسابقه دهم چون هر زمان که دچار استرس می شوم نمی توانم کار خود را به خوبی انجام دهم.

وی افزود: من قبلا با محمدرضا زوار در تیم ملی نوجوانان کار کرده ام واو مربی بسیار سخت گیری است. از بودن در تیم ملی بزرگسالان در کنار بیژن مقانلو، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی هم واقعا خوشحالم. من چیزهای زیادی از همه مربیان تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان یاد گرفته ام و همه آنها را قبول دارم.

یعقوبی 19 ساله درباره تحصیلاتش گفت: دو سال است که نتوانسته ام دیپلم بگیرم چون در زمان امتحانات باید در رقابت های انتخابی تیم ملی شرکت می کردم. دوست دارم با مدال طلا معافیت سربازی بگیرم تا به درس و تکواندو بدون استرس ادامه دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار