مرحله مقدماتی مسابقات جهانی تکواندو در روسیه در وزن 87- کیلوگرم امروز شنبه 26 اردیبهشت ماه با صعود نمایندگان ایران به دور دوم آغاز شده است.

حذف عمیدی از مسابقات/ نخستین پیروزی بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پنجمین روز مسابقات جهانی تكواندو در شهر "چلیابینسک" روسیه، مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 73- كيلوگرم زنان و 87- و 87+ كيلوگرم مردان برگزار می شود.

امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در این مرحله ابتدا "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش رو داشت که به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به دور دوم راه یافت. نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف "کیا چانگ" از چین تایپه رفت که 14بر 13 نتیجه را واگذار کرد و گردونه مسابقات حذف شد.

اما در بخش بانوان هانیه اخلاقی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف "اسنا ایدین" از ترکیه رفت که بعد از تساوی 14 به 14 در راند طلایی به برتری رسید و راهی دور دوم شد. اخلاقی در دور بعد با "جکی گالووی" از امریکا رقابت دارد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، روسیه ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار