با راهیابی‌ 2 تیم فوتبال یوونتوس‌ و بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا، 3 بازیکن جنجال آفرین این 2 تیم بار دیگر رو در روی هم قرا رمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با شکست رئال مادرید در برابر یوونتوس نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی راه راه پوشان ایتالیایی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، آنها روز 16 خرداد باید به مصاف بارسلونا بروند.

این دیدار علاوه بر حساسیت‌های خاص دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، از یک لحاظ دیگر هم جذاب و دیدنی خواهد بود.

بارسا در ترکیب خود لوئیس سوارز ارگوئه‌ای را دارد و یونتوس هم در خط دفاع خود پاتریس اورا و  جورجیو‌ کیه لینی را دارد، نام این 3 بازیکن خاطراتی  را برای هواداران فوتبال زنده‌ می‌کند.

سال 2011، زمانی که سوارز در لیورپول بود در دیدار برابر منچستریونایتد که پاتریس اورا در ترکیب خود داشت، با این بازیکن فرانسوی درگیر شد، پس از آن مسابقه سوارز به جرم توهین‌ نژاد پرستانه به او را 8 جلسه از همراهی یونایتدی‌ها محروم شد.

اورا و کیه لینی در انتظار سوارز + کاریکاتور

مهاجم اروگوئه‌ای آن روزهای لیورپول پس از پایان دوران محرومیت وقتی دوباره در برابر یونایتدی‌ها قرار گرفت حاضر نشد با او را دست بدهد.

از طرف دیگر، در جریان رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، سوارز در دیدار اروگوئه‌ - ایتالیا، جورجیو کیه لینی مدافع ایتالیایی را گاز گرفت.

اکنون بار دیگر سوارز با این 2 مدافع روبرو خواهد شد.

این بار در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم اروگوئه‌ای بارسا رو در روی اورا و کیه لینی قرار خواهد گرفت و باید دید آیا جدال او با این 2 بازیکن جنجال دیگری به وجود خواهد آورد یا نه.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار