معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک و ارتقای انضباط اجتماعی، 67 کیلومتر خط سفید در معابر غرب تهران اجرا شد.

ولی‌اله نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران‌ با اشاره به اینکه اقدامات زیرساختی طرح خط سفید صورت گرفته است اظهار کرد: ارتقای انضباط ترافیکی و اصلاح رفتارهای ترافیکی از اهداف این طرح که در همین راستا برنامه ریزی‌های لازم جهت فرهنگسازی و آموزش صورت گرفته است.

وی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک و با هدف ایجاد تسهیلات تردد هرچه بیشتر و با هدف ایجاد تسهیلات تردد هرچه بیشتر برای استفاده شهروندان طرح خط سفید در منطقه اجرایی شد.

نجاتی بیان کرد: در راستای تحقق تدابیر شهردار تهران مبنی بر ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا اقداماتی در منطقه جهت عملیاتی کردن طرح اسمان آبی، زمین پاک با هدف ارتقای فرهنگ نظم و انضباط و قانون گرایی به گفته نجاتی علاوه بر سرعت دادن به اقدامات زیر ساختی با رعایت دقت و صحت، توجه به فرهنگ‌سازی با اجرای مانورهای مختلف بازیافت و خط سفید، تشکیل کارگروه ای تخصصی و گروه های فرهنگی ، ارائه آموزش های لازم برای اقشار مختلف و غیره موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خط سفید ، معابر ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار