من همیشه به کارهایم به دید انتقادی نگاه کردم و هیچ‌گاه از خودم راضی نیستم

همیشه خودم را نقد می‌کنم/از کار کمدی زده شدمویدا جوان بازیگر نقش سارا مظاهری در سریال «شمعدونی» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص دلیل حضورش در این مجموعه گفت: بعد از اتمام سریال «پژمان» َ، سروش صحت در زمان نگارش فیلم‌نامه‌ی «شمعدونی» پیشنهاد بازی در این سریال را به من داد و گفت کاراکتر سارا را بر اساس چهره و بازی تو نوشتم اما من بعد از «پژمان» تمایل به بازی در کار کمدی نداشتم چون در اوایل کار بازیگری نمی‌خواهم به عنوان بازیگر طنز شناخته شوم بنابراین تنوع نقش برایم مهم است اما صحت تاکید کرد که شخصیت سارا جدی است و بار کمدی ندارد.

وی تصریح کرد: بعد از پیشنهاد سروش صحت من 4 قسمت اول فیلم‌نامه که مربوط به قبول نشدن سارا در آزمون تخصص دکتری بود، را خواندم بنابراین با توجه به نقش خوب و رئال سارا، حضور حسن معجونی پس از 7 سال در این مجموعه و همچنین دیگر عوامل و بازیگران کار، ایفای نقش در این مجموعه را پذیرفتم و حدود 11 ماه درگیر این پروژه بودیم.

بازیگر «زمانه»، در خصوص شخصیت سارا در «شمعدونی» و همچنین تفاوت آن با کارهای قبلی‌اش عنوان کرد: سارا یک دختری ساده‌ای است که تمام دغدغه‌اش راضی نگه‌داشتن خانواده است او در یک خانواده شلوغ و با آرامش کم بزرگ شده که مسائل کوچک را بزرگ می‌کنند و اتفاقات خاصی برایشان می‌افتد طبیعتاً این نمی‌تواند نرمال باشد و بدلیل عدم تمرکز و اعتماد به نفسش به طور معمول خراب کاری هم می‌کند.

وی تصریح کرد: «زمانه» یک ملو‌درام اجتماعی بود که از نظر ژانر تفاوت زیادی با «شمعدونی» داشت؛ همچنین من در «زمانه» تجربه‌ام کمتر بود اما در «شمعدونی» پختگی‌ام بیشتر شده است.

بازیگر «پژمان» اظهار داشت : کار در «شمعدونی» پر از خاطره بود چون کار بسیار سخت بود چون فیلم‌نامه سر صحنه به دستمان می‌رسید و ما با رسیدن فیلم‌نامه جلوی دوربین ظاهر می‌شدیم بنابراین تمام این 11 ماه برایم جالب و پر از اتفاق بود.

وی در خصوص جالب‌ترین سکانس بازی خود در این مجموعه بیان کرد: من هیچ‌گاه از خودم راضی نیستم و همیشه به دید انتقادی به کارهایم نگاه می‌کنم اما صحنه‌ای که سارا با بابا رضا در اتاق در رابطه با علاقه پدربزرگش به خانمی صحبت می‌کنند، را خیلی دوست دارم، ارتباط نوه و پدربزرگ برایم جالب بود.

جوان در خصوص بازخورد مردم عنوان کرد: وقتی مردم با یک کار جدید مواجه می‌شوند با آن ارتباط برقرار می‌کنند تا به الان که بازخورد مردم از سریال خوب بوده است.

وی در خصوص کار بعدی خود بعد از این سریال اظهار داشت: تاکنون نقشی به من پیشنهاد نشده ولی به طول قطع کار بعدی‌ام کمدی نخواهد بود چون بعد از «پژمان» و قبل از «شمعدونی» یک تئاتر به کارگردانی سیروس شاملو در ژانر کمدی بازی کرده بودم بنابراین از کمدی زده شدم اما مخاطب بازی من را در سریال «آسمان من» محمدرضا آهنج در فضای جدی که ایده‌آل‌ام است، می بیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار در سریال «شمعدونی» معایب و مزایای خودش را داشت این کار دومین تجربه من با صحت بود و حضورم هم در این سریال پررزنگ‌تر  بود صحت فیلمساز خوب و پر انرژی است و نقش را به عهده بازیگر می‌گذارد تا به خوبی کاراکتر را رشد و پرورش دهد و اما در جاهایی با ورود خود نکته‌هایی را یادآوری می‌کند در کل «شمعدونی» تجربه خوبی بود و بزرگترین اتفاق آن پیدا کردن دوستان خوب بود.

گفتنی است؛سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کننگی محسن چگینی هر شب ساعت 21:00 از شبکه 3 سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتحیه
۱۳:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کی هست ایشون اونوخ؟؟؟ اول خودشو معرفی کنه بعدا" وارد جمع آدم بزرگا بشه واظهار نظر کنه...
آخرین اخبار