پوستر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر منتشر شد

پوستر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با طراحی علی باقری رونمایی شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، پوستر این دوره از جشنواره با توجه به رویکردهای آن، به دور از هیاهو و شلوغی‌های مرسوم پوسترهای سینمایی بوده و تلاش شده است که سادگی و صمیمیت بیشتری برای ارتباط‌گیری با مخاطبان و سینماگران داشته باشد.

در واقع در این پوستر تنها از یک دوربین فیلمبرداری و تایپوگرافی نام پنجمین جشنواره فیلم شهر استفاده شده است و طراح آن سعی کرده تا با ترجمه تصویری جشنواره فیلم و همچنین اِلمان شهر (نقشه)، پوستر چشم‌نوازی را آماده کند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری سیاوش حقیقی از هفتم تا دوازدهم خردادماه در 11 سالن سینمایی تهران و به مرکزیت پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
 

پوستر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر منتشر شد

معرفی پوسترهای راه یافته به بخش مسابقه جشنواره بین المللی شهر 

روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با اعلام این خبر افزود: این پوسترها از میان 95 پوستر از 32 طراح پوستر برای حضور و رقابت در مرحله مسابقه نهایی بخش اقلام تبلیغی جشنواره بین المللی شهر انتخاب شدند.

بر پایه این خبر عناوین پوستر فیلم های سینمایی و طراحان آن به این ترتیب است: شیار 143(علی باقری)، دربند (بهزاد خورشیدی)، برف (علیرضا نصرتی)، بیگانه (احسان برآبادی)، بدون مرز (امید صالحی)، بزرگراه (پرهام وفایی)، خانوم (احمدرضا شجاعی)، اشباح (سیروس سلیمی خلیق)، بغض (احمدرضا شجاعی)، برف روی کاجها (آرش غریقی )

مسابقه اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران در جشنواره شهر به دلیل اهمیت و کاربرد روزافزون تبلیغات در سینما و نقش انکارناپذیر آن در جذب طیف های مختلف مخاطبین به سوی سینما و همچنین، ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه مواد تبلیغی پیش بینی شده است.

گفتنی است  این پوسترها  در قالب نمایشگاه عکس و پوستر فیلم های شهری همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی شهر درگالری پردیس سینمایی ملت عرضه می شوند.

شایان شایان ذکر است، پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 3 تا 12 خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار