رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دقت در اطلاع رسانی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به موقعیت حساس دستگاه قضایی و نوع خدماتی ارائه شده باید سعی کرد تا در بیان مطالب و اخبار بیشترین دقت شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان در دیداری  که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی  برگزار شد با تقدیر از خدمات کارکنان این بخش، نقش روابط عمومی را در زدودن افکار ناسالم از فضای جامعه مهم دانست و پویایی ادارات و سازمان ها را در پویایی روابط عمومی ها عنوان کرد.
محمدرضا عدالتخواه گفت: باید سعی شود با شفاف سازی و اطلاع رسانی درست و به موقع، ارتباط موثر بین کارکنان و مردم با ایجاد فضایی صمیمی حفظ شود.

رئیس کل دادگستری استان دقت در اطلاع رسانی را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت حساس دستگاه قضایی و نوع خدماتی ارائه شده باید سعی کرد در بیان مطالب و اخبار بیشترین دقت شود و با وسواس خاصی به خبر به عنوان عنصری که در جامعه در کمترین زمان جاری می شود نگریسته شود زیرا که کمترین خطا در خبر غیرقابل جبران است و می تواند موج منفی و فضایی کاذب در جامعه ایجاد کند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات سایر بخش های دادگستری یادآور شد: خواسته ما بر این است که خدمات و زحمات همه بخش هایی که در دستگاه قضایی استان مشغول خدمت هستند بیان شود زیرا که همه به عنوان ید واحد در ارائه خدمات موثر هستند.

عدالت خواه افزود: عملکرد حوزه فرهنگی دادگستری استان کرمانشاه که معاونت فرهنگی و روابط عمومی را شامل می شود و با ادغام این دو در استان سعی شده است از موازی کاری و کارهای تکراری جلوگیری شود، رضایت بخش است اما تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد که امید است با تلاش بیشتر به آن منظور دلخواه برسیم.

در پایان به رسم یادبود از طرف رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان معاونت فرهنگی و روابط عمومی لوح سپاس اهدا شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار