رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

تاسیس خبرگزاری تعاونی همزمان با هفته تعاون

مدیر کل دفتر آموزش و ترویج تحقیقات تعاونی وزارت کار گفت: خبرگزاری تعاونی همزمان با هفته تعاون و به منظور انسجام بخشی و تعامل بهتر خبرگزاری و مردم تاسیس می‌شود.

تاسیس خبرگزاری تعاونی همزمان با هفته تعاونمحمدرضا رستمی، مدیر کل دفتر آموزش و ترویج تحقیقات تعاونی وزارت کار در گفت‌و‌گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت شکل گیری تعاونی‌ها در هر بخش اظهار کرد: ایجاد تعاونی در هر بخش از اهمیت بسزایی در انسجام بخشی و کارآمدی دستگاه‌ها دارد که می‌تواند با هماهنگی‌ نیازها و درخواست‌ها میزان بهره‌وری و فعالیت را افزایش دهد.

وی با اشاره به تشکیل خبرگزاری تعاونی افزود: از تشکیل خبرگزاری تعاونی به‌خصوص از طریق بخش غیر دولتی حمایت می‌کنیم تا گامی موثر در عرصه ترویج و اطلاع رسانی برداریم و البته به عنوان مسئولین حاکمیتی از این تعاونی‌ حمایت می‌کنیم.

مدیر کل دفتر آموزش و ترویج تحقیقات تعاونی وزارت کار ادامه داد: خبرگزاری تعاونی سهم عمده‌ای نیز در فعالیت‌های اقتصادی دارد و می‌تواند درآمد اقتصادی بالایی از طریق تعاونی کسب کند.

وی با اشاره به خبر حمایتی وزارت کار از این تعاونی، تاکید کرد: خبرگزاری تعاونی ساختار مستقلی دارد، اما از جانب معاونت تعاون وزارت کار حمایت می‌شود تا سهمی حمایتی در تولید و انعکاس خبر داشته باشیم.

رستمی در پایان گفت: معاونت تعاون وزارت کار زیر‌ساخت‌های لازم را برای سهولت شکل‌گیری خبرگزاری تعاونی به کار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم مجوز آن را همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رستمی ، تعاون ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار