فیلم اکشن «مکس دیوانه : جاده خشم» درنخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم اکشن "مکس دیوانه : جاده خشم" درنخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. 

فیلم اکشن
فیلم اکشن " مکس دیوانه : جاده خشم" به کارگردانی جورج میلر و با بازی تام هاردی و چارلیز ترون در نخستین هفته نمایش در 3,702 سینما 45 میلیون و 438 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.
فیلم اکشن
فیلم اکشن " انتقام جویان : عصر آلترون" نیز در سومین هفته نمایش در 4,276 سینما 38 میلیون و 859 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 372 میلیون و 30 هزار دلار رساند. این فیلم را جاس ويدن کارگردانی کرده و رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و کریس ایوانز نیز در آن ایفای نقش کرده اند.
قسمت هفتم فیلم اکشن
قسمت هفتم فیلم اکشن " سریع و خشمگین" ساخته جیمز وان و با بازی ون دیزل، پل واکر و جیسون استاتهام در هفتمین هفته نمایش در 2,238 سینما 3 میلیون و 648 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 343 میلیون و 782 هزار دلار رساند.
جایگاه چهارم این لیست به فیلم کمدی
جایگاه چهارم این لیست به فیلم کمدی " پُل بلارت : پلیس فروشگاه " به کارگردانی اندی فیکمن و با بازی کوین جیمز اختصاص دارد که در پنجمین هفته نمایش در 2,632 سینما 3 میلیون و 543 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 62 میلیون و 872 هزار دلار رساند.
انیمیشن
انیمیشن " خانه" به کارگردانی تیم جانسون و با صداپیشگی جیم پارسونس، جنیفر لوپز و استیو مارتین در هشتمین هفته نمایش در 2,006 سینما 2 میلیون و 554 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 165 میلیون و 501 هزار دلار رساند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار