«جنگ ستارگان» رکورد پرفروش‌ترین فیلم 2015 در هفته اول را شکست

با توجه به شروع موفق قسمت هفتم از «جنگ ستارگان»، پیش‌بینی می‌شود این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال میلادی جاری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین کراش؛ پس از مدت‌ها انتظار طرفداران مجموعه فیلم‌های سینمایی «جنگ ستارگان»، اکران قسمت هفتم این مجموعه از پنج‌شنبه در سینماهای آمریکا آغاز شد.

با توجه به به پیش فروش صد میلیون دلاری بلیط برای این فیلم انتظار می‌رفت که «جنگ ستارگان» بتواند رکورد تازه‌ای در سینمای آمریکا ثبت کند که همین طور نیز شد.

تنها در چند روز آخر هفته نمایش این فیلم، فروش آن به 238 میلیون دلار رسید. «جهان ژوراسیک» پرفروش‌ترین فیلم سال 2015 پیش از این توانسته بود، تنها 208 میلیون دلار در نخستین روزهای اکران خود کسب کند.

البته «جهان ژوراسیک» با مجموع 517 میلیون دلار فروش در سطح جهان در حال حاضر همچنان رکورد پرفروش‌ترین فیلم 2015 را در اختیار دارد؛ اما کارشناسان معتقدند با وجود تعطیلات سال نو میلادی در روزهای آینده «جنگ ستارگان» به احتمال بسیار زیاد می‌تواند از سد «جهان ژوراسیک» عبور کرده و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2015 میلادی را از آن خود کند.

نکته جالب توجه حضور تعداد بالای تماشاگران زن است که پیش از این به دیگر قسمت‌های «جنگ ستارگان» علاقه چندانی نشان نداده بودند، ظاهرا این استقبال به دلیل بازی دیزلی رادلی بازیگر بریتانیایی شخصیت «ری ray » است.

«جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی است که 32 سال پس از اکران قسمت ششم (بازگشت جدای) به روی پرده رفته است.

کارگردان این فیلم را جی. جی آبرامز بر عهده داشته و جان ویلیامز آهنگساز مشهور آمریکایی موسیقی متن فیلم را نوشته است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار