عضو هیات رئیسه شورای شهر گفت: فضای سبز منطقه یک برای ساخت و ساز قطعه بندی شده و دومین بلوک دوازده طبقه در حال اتمام است.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران؛ ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز با ارائه تذکر در خصوص ساخت و ساز در فضای سبز منطقه یک اظهار کرد: در فضای سبز منطقه یک خیابان اندرزگو از یک سال گذشته شروع به ساخت و ساز شده و دومین بلوک 12 طبقه، در حال اتمام است.

وی با اشاره به اظهارات شهرداری افزود: شهرداری اعلام کرده این ملک رای دیوان دارد.

قناعتی ادامه داد: اگر این ملک رای دیوان دارد، باقی بلوک بندی‌ها به چه علت انجام شده، چرا در پارک ساخت و ساز انجام می‌شود؟

عضو هیات رئیسه شورای شهر با اشاره به بینات مقام معظم رهبری، در سه ماه گذشته ادامه داد: مقام معظم رهبری سه ماه پیش اعلام کردند که حتی حوزه علمی نیز در فضای سبز ساخته نشده است، چرا دیوان و شهرداری بر روی بیانات مقام معظم رهبری حرف دیگری می‌آورند؟

وی گفت: هرکه این حرف را گفته، تمام کنید، چرا که آقا اعلام کردند که عرضه ندارید از فضای سبز حفاظت کنید.

قناعتی در تذکر دوم خود به مشکل منطقه مشیریه اشاره کرد و گفت: سال گذشته در منطقه مشیریه شهرک رضویه، به دلیل وجود گرم ‌خانه به شهردار تذکر دادم که این گرم خانه مشکلات متعددی را برای ساکنان بوجود آورده است.

وی ادامه داد: در این گرم‌خانه روزی هزاران معتاد رفت و آمد دارند و موجب شیوع بیماری‌های مختلف شده است و بر اساس اظهارات والدین در این منطقه کودکان به سمت گرم‌خانه سوق پیدا کردند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر ادامه داد: 700 دانش آموز، طوماری نزدیک به 20 متر را امضا کرده‌اند تا این گرم‌خانه به جای دیگری منتقل شود و اعلام کردند که دو سال گرم خانه را تحمل کردیم.

*چمران: گرم‌خانه نباید مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد کند

مهدی چمران، رئیس شورای شهر در ادامه تذکر قناعتی گفت: متاسفانه در بین افراد گرم خانه، افراد تحصیل کرده نیز هستند که به دلیل فقدان مکان، در گرم‌خانه حضور دارند و البته نباید فراموش کرد که گرم خانه باید در جایی احداث شود که مشکلی برای ساکنان بوجود نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار