عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بیمه‌ها به فکر فعالیت‌های تجاری‌اند گفت: عملکرد سازمان‌های بیمه گر در بخش خصوصی بسیار ناچیز است.

احمد آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت‌ و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در حوزه سلامت اظهار داشت: عملکرد سازمان‌های بیمه گر در بخش خصوصی بسیار ناچیز است و بیمه‌ها بیشتر تعرفه‌های بخش دولتی را متقبل می‌شوند. 

وی ادامه داد: این موضوع درحالی است که بسیاری از پزشکان، بیمار خود را به بخش خصوصی ارجاع می‌دهند و در آنجا خبری از پوشش بیمه‌ای نیست و اگر هم باشد بسیار ناچیز است. 

آریایی‌ن‍ژاد با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تعرفه‌های حوزه سلامت در سال ۹۴ تصریح کرد: افزایش تعرفه تنها مربوط به بخش دولتی نمی‌شود بلکه این افزایش را در بخش خصوصی نیز شاهد هستیم. 

عضو کمیسیون بهداشت‌ و درمان مجلس در پایان با بیان اینکه زیربار نرفتن بیمه‌ها از پوشش هزینه‌های درمانی ناشی از افزایش تعرفه‌های حوزه سلامت فشار زیادی بر بیماران تحمیل می‌کند، گفت: به نظر می‌رسد باید موانع و حتی بهانه‌های موجود سر راه بیمه‌ها برطرف شود تا شرایط به گونه‌ای نباشد که مردم هزینه‌های درمان را از جیب خود پراخت کنند. ‌




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار