معاون برنامه ریزی استاندار گفت: گردشگری هم اکنون پس از نفت و خودروسازی سومین صنعت پولساز دنیا محسوب می شود از این رو صنعت گردشگری بخصوص منطقه بیستون که یکی از برجسته ترین مکان های تاریخی کشور است می تواند نقش بسیار مهمی در رونق اقتصاد گردشگری کرمانشاه ایفا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ میرزایی گفت: مجموعه بیستون باید به گونه ای ساماندهی و توسعه یابد که مردم بتوانندچند روز در آن اقامت کرده و در طول این ایام از امکانات تفریحی، رفاهی و بهداشتی مناسب نیز بهره مند شوند.

وی افزود: مجموعه تاریخی بیستون در ایام نوروز 300 هزار نفر و در بقیه طول سال هم 400 هزار نفر بازدید کننده دارد و برای این منظور هم اکنون مراحل تکمیل و آماده سازی 40 چشمه سرویس بهداشتی این مجموعه انجام شده و در ایام مختلف گردشگران می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین ساماندهی و سنگ فرش مسیر کافه شیرزادی تا ورودی جنوبی نیز در حال انجام است.

علاوه بر این موضوع ساماندهی تأسیسات برق و روشنایی محوطه، ساماندهی پارکینگ محوطه، نصب دوربین های مدار بسته، ساماندهی تاسیسات برق و روشنایی محوطه، پروژه طراحی و نصب آسانسور سنگ نوشته و موضوع توقف توسعه قبرستان بیستون و لزوم جانمایی در یک مکان جدید از دیگر مباحث این نشست بود و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.