عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است معافیت مدال آوران جهانی و بازی های آسیایی از حضور در مرحله حذفی انتخابی کاملاً عادلانه است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:ما از کنار اسم برخی کشتی گیران نمی توانیم به سادگی عبور کنیم و از طرفی هم باید مسابقات انتخابی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم در نتیجه به اعتقاد من و هم اعضای شورای فنی معاف کردن مدال آوران رقابت های جهانی و طلایی های بازی های آسیایی بهترین فرمولی بود که تصمیم به انجام آن گرفتیم.

وی تصریح کرد:در هر صورت ما باید کشتی گیران عنواندار را تا المپیک حفظ کنیم و اگر خدای ناکرده هر کدام از آنها با مشکلی روبرو شوند زمان جبران چندانی نداریم و از طرفی نیز باید به جوانان بهتر  و بیشتر میدان دهیم تا آنها با نقش آفرینی انگیزه لازم را برای پر کردن جای بزرگان داشته باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران در خصوص این که آیا در جلسه شورای فنی در خصوص حضور در تورنمنت آمریکا هم تصمیم گیری شد گفت:به هر حال با توجه به توافقاتی که انجام شده و به دلیل حضور تیم فرنگی آمریکا در جام تختی ما هم باید در جام کوربی که اوایل تیرماه در شیکاگو برگزار می شود شرکت کنیم.

مشتاقی تاکید کرد: به نظر من با توجه به این که رقابت های مرحله نهایی انتخابی 23 خرداد می باشد و 10 روز بعد باید بچه ها برای رسیدن به کشور آمریکا یک مسافت طولانی را طی کنند این رقابت ها جزء خستگی و تحلیل انرژی فرنگی کاران سود دیگری نخواهد داشت و از طرفی از آنجا که رقابت های جهانی امسال در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود به طور حتم کشتی گیران ما زیر ذره بین به طور دقیق مورد ارزیابی کادر فنی کشور میزبان قرار می گیرند و این موضوع به ضرر ما خواهد بود به همین منظور شخصاً با حضور در تورنمنت آمریکا مخالف هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار