معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار از بسترسازی و تقویت بخش خصوصی در این شهرستان بعنوان یکی از جدی‌ترین اولویت‌های مجموعه فرمانداری و مسئولان ذیربط خبر داد.

بسترسازی بمنظور توسعه مشارکت بخش خصوصی در اولویت قرار داردکریم تبارکی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار،‌در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرصت های سرمایه‌گذاری متنوع و کم‌نظیر در شهرستان شهریار اظهار کرد: توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی دستور کار ویژه‌ای است که از سوی مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط و فعال در این شهرستان با جدیت مضاعف پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت در منابع اعتباراتی لزوم اتکا به توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی بیش از پیش افزایش پیدا می کند و تجربه‌های گذشته نیز نشان داده یکی از بهترین و معقولانه‌ترین روش های تحقق توسعه پایدار و پیشبرد الزامات شهری و عمرانی معطوف به تقویت چنین ساز و کاری است.

تبارکی در پایان تصریح کرد: ارائه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل روند تحقق چنین فعالیت‌هایی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که با اجرایی شدن آن می‌توان کمبود‌ها را به حداقل ممکن کاهش داد و اهداف و برنامه های ترسیم و تعریف شده را با دوام و قوام هر چه  بیشتری عملیاتی نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار