پیرو اطلاعیه جدید، آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته در سال 94 شدند، باید اصلاحات اعلام شده را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 تا پایان روز پنج‌شنبه 31 اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد. 

متقاضیان می‌توانند بر اساس شرایط و ضوابط و انتخاب کدرشته‌ محل‌های جدید تا پایان روز مذکور از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام نمایند. 

ضمنا داوطلبانی که قبلا فرم انتخاب رشته خود را پر کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود اقدام نمایند. 

اصلاحات جداول کدرشته محل‌ها
در برخی از کدرشته محل های تحصیل مندرج در دفترچه راهنما تغییراتی بوجود آمده است، این تغییرات شامل تغییرات گرایش‌ها و افزایش‌ و کاهش ظرفیت هاست که لازم است داوطلبان ضمن اطلاع دقیق از مفاد این تغییرات نسبت به انتخاب این کد رشته‌ها اقدام کنند. 

کد رشته محل‌های مجموعه علوم جغرافیایی، ژئومورفولوژی گرایش برنامه ریزی محیطی دانشگاه، سیستان و بلوچستان، مجموعه الهیات و معارف اسلامی، علوم قرآنی، دانشگاه شهید بهشتی، مجموعه مهندسی برق، مهندسی برق الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از دفترچه راهنما حذف شده است و پذیرش دانشجو در این کد رشته‌ها صورت نخواهد گرفت و همچنین 18 کد رشته در گروه علوم انسانی 4 کد رشته در گروه علوم پایه، 10 کد رشته در گرو، فنی و مهندسی و مجموع رشته‌ها اضافه شد. 





گزارش از نسیم علی آقایی 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فربد
۱۶:۴۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
اقا مدیریت اجرایی .خودتون گفتین تو تلویزیون پی خبرو میگیریم هیچی اضافه نکردن .شما یه کاری کنین
Seychelles
کاهش ظرفیت مدیریت اجرایی
۰۲:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
این اصلاحات را سنجش دو روز پیش اعلام کرد.
فقط اسمش اصلاحاته .شما بگید چه چیزی تغییر کرده ؟
آیا ظرفیت مدیریت اجرایی افزایش یافت؟
جای تاسف داره واقعا.......